Chordana
viernes, 9 de diciembre de 2011
No en creyes?
-"Bel camín nos ne portará
ta un buen puesto!
No en creyes?"
-"Creyer ye muito caro
a día de güé"
Sagardiana
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario