viernes, 9 de diciembre de 2011

No en creyes?

-"Bel camín nos ne portará
ta un buen puesto!

No en creyes?"

-"Creyer ye muito caro
a día de güé"


Sagardiana







No hay comentarios:

Publicar un comentario