Chordana
viernes, 9 de diciembre de 2011
No en creyes?
-"Bel camín nos ne portará
ta un buen puesto!
No en creyes?"
-"Creyer ye muito caro
a día de güé"
Sagardiana
jueves, 8 de diciembre de 2011
Por a escureldá
E por a escureldá nabesón muitas nueis,
mirán de trobar bel forato
por an surtir
d'aquer tiampo maldáu.
Bolitos en días foscos
con as colors
d'a nineza
que no rebla.
Sagardiana
domingo, 4 de diciembre de 2011
Gabinas por o zielo aflamáu
nabesan acucután
l'orache benider,
os tiampos nuebos.
Sagardiana
Inicio
Suscribirse a:
Entradas (Atom)